Uzun süre sonra yapılan mim / Book Challenge Tag

15:55 orta boy popcorn 4 Comments


Hepinize merhaba! Güzel bir tatil günündeyiz. Bayramın ilk günleri genellikle akraba gezileri biter ve kalan günler bize kalır. Bugün de, ben evde kalmayı ve kalan işlerimi bitirmeyi seçtim. Blog yazısı da bu işlerin başında geliyordu, malum çok aksattım buraları. Annemler dışarı çıkınca birazcık pişman olduğumu söyleyeyim ama artık olan oldu. Bu arada, herkesin bayramını kutluyorum! Sevdiklerinizle geçireceğiniz, mutlu olacağınız, nice harika bayramlara! :)

Uzun zamandır bloggerlar arasında bir mim çılgınlığı var. Her gün farklı birinden bir mim yazısı okuyorum. Ben pek zaman ayıramamıştım çoğuna, o yüzden yapmamıştım ama böyle fazla zaman almayan ve etiketlendiğim bir mim olunca artık yapayım dedim. Fazla zaman almıyor dedim ama oldukça düşündürücü sorular bence. Muhtemelen cevaplarken hep diğer şıklar aklımda kalacak. Mimimiz "Book Challenge Tag". Yani kitaplarla ve okuma alışkanlıklarımızla ilgili birkaç soruyu cevapladığımız bir mim. Hemen başlıyorum:


1) İlk Hayranlığım: Bunun cevabı tabi ki de "Harry Potter" ! Beni yakından tanıyan herkes bunu bilir zaten. :) Evet, çocukken de kitap okuyan biriydim. Jules Verne olsun Gülten Dayıoğlu olsun, hep severek okuduğum isimlerdi ama gerçek anlamda hayran olduğum ve kitaplara bağlanmamı sağlayan seridir HP. Kuzenimden görüp de aldığım o seri, hayatımı çok çok çok daha güzelleştirdi ve benim için çok ayrı bir yerde. Özlediiiiim! :( Ama bundan ayrı yine eskiden çok severek takip ettiğim ve kitap okuma alışkanlığı kazandıran bir kitap söyleyecek olursam, o da "Bir Genç Kızın Gizli Defteri" serisidir. Merakla takip ederdim seriyi. Bu iki seri benim ilk büyük hayranlıklarım ve kitap okumamı sağlayan kitaplar.

2) Favori Serim: Eh, üstteki cevabımdan sonra cevabı biliyorsunuz. :) HARRY POTTER FOREVER! :)

3) Favori Kitabım: Bu soru gerçekten zor. Çok ama çok zor hem de. Hele benim gibi kararsız ötesi bir insan için. Seride çok düşünmeme gerek yok ama kitap denince tek bir kitap seçmem imkansız. O yüzden birkaç tane bayıldığım kitabı söyleyeceğim. Yazacaklarım ilk aklıma gelenler, mutlaka atladıklarım vardır. Aşk ve Gurur, Umutsuz, Aynı Yıldızın Altında, Emma, Suç ve Ceza, Cennet, Karanlığın Elli Tonu, Gölge Ateşi" ilk aklıma gelenler. Kesin birçok kitabı atladım..

4) Favori Erkek Karakterim: Ya bu da çok zor ama! :( Hele de bir kitap karakterinden bahsediyorsak, çoğu ütopik ve hayalleri süsleyen karakterler oluyor. Ama yine de aşırı da düşünmeyeceğim bu soru için. Çünküüüü, ortada bir "Christian Grey" gerçeği var arkadaşlar. :) CG haricinde ise; Barrons ve Sky favorilerim!

5) Favori Bayan Karakterim: Bu da çok zor bir soru. Bayan, daha doğrusu "kadın" karakterle öyle aşırı sıcak bir bağ kuramam genelde. Ama mücadele gücü ile Tris kesinlikle sayacağım isimler arasında. Ayrıca gerçekçi ve abartısız kişiliği ile Mac'i de sayıyorum. Üçüncü bir isim söylersem, çok düşündürücü. Baya bir düşündükten sonra yaşama tutunma gücü ve pozitifliği ile Hazel Grace diyorum. :) Tek bir isim olmadı ama olması da mümkün değil, seçemem ki!

6) Favori Okuma Saatim: Aslında illa şu saatte okuyayım diye bir durumum yok. İşimin olmadığı, daha da önemlisi canımın istediği ve sessizliğin olduğu her yerde okuyabilirim. Yollar hariç. Çünkü, otobüs-araba sallanıyorsa okuyamıyorum. Ama en çok gece yatmadan önce okumayı seviyorum. Favori saatim diyebilirim. Herkesin yattığı, evde sessizliğin olduğu ve benim de uykudan önce okuduğum saat.

Eveet, bir mimi daha bitirdim. Mim yapmayı seviyorum. Bu tarz sorulara cevap düşünürken, ben de kendimi daha iyi tanıyorum. Beni mimleyen Kristal Kitap ve İki Kızın Kitaplığı bloglarına çok ama çok teşekkürler. Uzun süredir mimlenmemiştim ve bekliyordum açıkçası. Onların da cevaplarını merak ediyorsanız, üzerlerine tıklayın. Ve geldik işin en zor kısmına. Etiketlemek! Ben bu işi hiç yapamıyorum malesef. Aklıma kimse gelmiyor, seçemiyorum. Hele de 20 blog olunca, çoooooooooooooook zor! 20 blog hayatta bulamam. :) O yüzden ilk etapta aklıma gelen 6-7 blogu etiketliyorum, onlar dışında da her isteyen bu mimi yapabilir. Zaten gayet kısa ve basit bir mim. Çekinmeyin, hoşunuza gittiyse siz de yapın. Hatta yaptıktan sonra bu yazının altına linkini bırakırsanız ben de okuyabilirim ve belki bu yazıma da eklerim. :)

İşte etiketlediğim birkaç kişi:


Özellikle son üç isimden vlog istiyorum, bekliyorum. Üçünün de vlog çalışmalarını izlemeye bayılıyorum, çok eğleniyorum. Gerçekten günümü güzelleştiriyorlar. :) Bunlar benim ilk aklıma gelenler. Dediğim gibi, isteyen herkes yapabilir mimi. Herkese keyifli okumalar, iyi tatiller!

Bu arada; hazır bayram tatilinde iken, yazımı şöyle keyifli ve iç açıcı bir şarkı ile bitirmek istiyorum.  Keyifle dinlersiniz umarım, yorumları da bekliyorum. :)



4 yorum:

  1. yazıları yazdığın panelde yukarıda küçük butonlar var ya hani, o butonların en sonunda abc yazar ve üstünde yeşil bi tik işareti vardır. Hemen öncesinde de Tx diye bi buton var. Yazdıklarını seçtikten sonra o butona tıklarsan eğer düzelecektir. :)

    İpek Ongun'a da hayranlık duymayan bi ben varım sanırım kendimi çok cahil hissettim yaa. :D Uff uff. :))

    Veee Harry Potter. Kitap okumayı her daim sevmişimdir ama HP kitap okumayı benim için çok farklı bi boyuta taşımıştır. O seriyi okuyupta kitap okumaya hasta olmayacak bir kişiye bile denk gelmedim daha. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kadar teşekkür etsem az valla, çok sağ ol! Baya sinir olmuştum ama düzeldi neyse ki. Bir türlü anlamıyorum şu blogun inceliklerini. Yazayım yeter yani. :D

      İpek Ongun çok ayrı bir yerde gerçekten. Bence okumadıysan bi şans ver, zaten her yaşta okunur. Kafanı boşaltırsın güzel. :)

      HP bambaşka bir dünya zaten! Keşke biz de içinde olsak. Dediğin gibi sevmeyen çok çok azdır, ne kadar okusam bıkmam! :)

      Sil
  2. Yarın için ilk işim videoyu hazırlamak olacak ^^ mim için çok teşekkürler

    YanıtlaSil