Pazar Dinlemesi

12:09 orta boy popcorn 0 Comments

Hepinize upuzuun bir aradan sonra merhabaalaaaaaar! Yine yok oldum ortalıktan bir süredir, kendimi özletiyorum falan dermişim. :D Yine bir şeyler oldu ve yazamadım. Ama bir yerden dönüşe başlamak gerek. Ben de ne zamandır paylaşmadığım bir "Pazar Dinlemesi" yazısıyla döneyim dedim.

Bugün hava oldukça kapalı İzmir'de. Bulutlu ve tuhaf bir hava var. Haftalardır yazı devam ettirirken bu pek olmadı ama bir yandan ne zaman havaların soğuyacağını da merak ediyorum. Ben de bu hafta, bu havaya uygun bir şarkı seçmek istedim. Ayrıca bu kez bir ilk yapıyorum! Ve orjinal şarkı değil de bir cover paylaşıyorum. Bir yarışmadaki performansı paylaşacağım. O kadar beğendim ki! Resmen aşık oldum yani! Şu havaya da çok ama çok uygun, dinlerken huzur veriyor. Sizi bambaşka diyarlara götürüyor. Gözleriniz kapalı dinlemenizi öneririm. :)

Tek sorun çok kısa olması, malum sahne performansı olunca. Uzun hali olur umarım. Neyse, uzatmadan şarkıyı paylaşıyorum. Siz de benim gibi keyifle dinlerseniz çok mutlu olurum. Yorum bırakmayı unutmayın! Çok güzel yepisyeni yazılar da yolda ayrıca. :) Sadece bitirmek için biraz üşengeçliğimi atmam lazım. Mutlu Pazarlar! :)


0 yorum: