Pazar Dinlemesi

16:15 orta boy popcorn 0 Comments

Bu hafta içi çok yorulmuştum, hafta sonu da bugün dışında evde değildim. O yüzden bugünü tamamen dinlenmeye ayırmıştım ve bu yazıyı unutmuşum açıkçası. Aklıma gelir gelmez de yazının başına oturdum, henüz daha çok geç değil diye düşünüyorum. :)

Umarım bu haftaki şarkıyı seversiniz, benim çok sevdiğim bir bölüm bu "Pazar Dinlemesi". Paylaşacağım şarkıyı da son günlerde çok sık dinliyorum. İçtiğim sudan daha çok dinlemişimdir diyeyim size, o derece! :) Adele'den bahsediyoruz, bayılırım hem sesine hem şarkılarına. Çok özlemişiz gerçekten. Yeni albümü de artık raflarda, gelmiş geçmiş en iyi açılış yapan albüm olacak sanırım! Siz de dinleyip ne düşündüğünüzü veya zaten biliyorsanız sevip-sevmediğinizi yazın lütfen. Tabi hala dinlemeyen kaldıysa. Ayrıca bu ara en sık dinlediğiniz şarkıları da paylaşırsanız çok sevinirim, yeni şarkılar keşfetmek en büyük hobim! :)

Herkese şimdiden süper bir hafta diliyorum, çabucak başlasın ve bitsin. Beni sosyal medyadan da takip etmeyi unutmayın. Facebook sayfam ve Instagram'da aktifim özellikle. Ayrıca snapchati de bu ara baya sever oldum, " asenagunkaya" adı ile beni bulabilirsiniz. Sonraki yazıda görüşürüz! :)

0 yorum: