MTV EMA 2014 KAZANANLAR

21:39 orta boy popcorn 0 Comments

Hepinize merhaba! Yazacak çok şey var. O yüzden fazla uzun tutmayacağım giriş kısmını. Yıllardır yapılan "MTV Avrupa Müzik Ödülleri", geçtiğimiz günlerde Glasgow'da düzenlendi. Gecede ünlülerin kıyafetleri olsun, performanslar olsun, ödüller olsun bol bol magazin malzemesi çıktı tabi. :) Sunucu, Nicki Minaj'dı. Ariana Grande, Charli XCX, Ed Sheeran gibi isimler de performans sergilediler. Eskiden hiç kaçırmazdım bu töreni ama artık eskisi kadar ilgimi çekmiyor nedense.. Bir Grammy değil sonuçta. :) Uzatmadan, kazananlara geçiyorum. Buyrunuz:
En İyi Şarkı :
Ariana Grande- Problem Ft. Iggy Azalea 
En İyi Pop :
One Direction 
En Büyük Hayran :
One Direction 
En İyi Hip-Hop :
Nicki Minaj- Anaconda 
En İyi Erkek :
Justin Bieber 
En İyi Canlı Performans :
One Direction 
En İyi Elektronik :
Afrojack 
En İyi Şarkı (Mesaj Veren) :
Beyonce- Pretty Hurts 
Evrensel İkon :
Ozzy Osbourne
En İyi Dünya Sahnesi :
Enrique Iglesias 
En İyi Görünüm :
Katy Perry 
En İyi Kadın :
Ariana Grande 
En İyi Video :
Katy Perry- Dark Horse Ft. Juicy J 
En İyi Alternatif :
30 Seconds To Mars 
En İyi Yeni Çıkış :
5 Second Of Summer 
En İyi Push :
5 Second Of Summer 
En İyi Rock :
Linkin Park
Sonuçları nasıl buldunuz? Bunun burada ne işi var dediğiniz var mı? Ya da içlerinden hayranı olduğunuz bir isim? Yorumları bekliyorum. Sonuçlar güzel olmasına güzel ama "popüler" olanın bir adım öne çıktığı da bir gerçek. Zamanında Emre Aydın'ın ödül aldığını hatırlarım, keşke yine aday birilerini çıkarsak.. 
Bu arada, çook güzel yazılarım geliyor! Okuduğum çoğu kitap serisini blogdan önce okuduğum için tekrar yorum girmemiştim. Ama birçoğunun son kitapları çıktı. Ben de şöyle bir "Seriler" yazı dizisi yapsam güzel olur dedim ve işe koyuldum. :) Ayrıca, ilk mimimi yapacağım! Hiç mim yapmadım daha önce. Aklıma gelen sorular da çok basit sorular aslında ama maksat paylaşım ve eğlence olsun. Interstealler'ı hala izleyemedim! Evet, HALA! İzler izlemez, yorumu burada. Bradley Cooper&Jennifer Lawrence'ın oynadığı "Serena"yı çok merak ediyorum. Fırsat bulurum umarım. Bu dönem çok konuşulacak, kaçırılmaması gereken filmleri yazmıştım. Hala okumayan varsa, buraya tıklayabilir. O yazıma yorumlarınızı bekliyorum, beklediğim dönüşler gelmedi. :(
VE VE VE VE; BUNU YAZMAZSAM TABİ Kİ OLMAZ! GRİNİN ELLİ TONU'NUN 2.FRAGMANI YARIN SABAH(ÜLKE SAATİYLE) ÇIKIYOR! KALKAR KALKMAZ BİLGİSAYARA KOŞACAĞIM! DUYMAYAN KALMASIN! YAYINLANAN TEASER BİLE KAFAYI YEDİRTMEYE YETİYOR. SAATLER KALDI!
Neyse, yine destan oldu. :D Hafta sonu geliyor yaşasın!! Herkese şimdiden bol eğlenceli bir hafta sonu diliyorum. İstanbul Tüyap Kitap Fuarı'na gidenler sayesinde, ben çatır çatır çatlamakla meşgulüm bu aralar. Çok kıskanıyorum herkesi. Çok güzel kitaplar, yazarlar, blogger ortamı var. İzmir için sabırsızlanıyorum. Keyifli okumalar! :)

0 yorum: