Emmy Kırmızı Halı'dan Ece Sükan geçerse..

01:35 orta boy popcorn 0 Comments



Bu yazıyı gecenin bir köründe yazıyorum. Saat 01:23 şu an. Evde otura otura iyice gece kuşu oldum bu ara. Bir şeyler mi karalasam diye düşünürken, bir yerde bu resimleri gördüm ve çok sevdiğim bir isim olunca yazmak istedim. Kırmızı Halı'ları severiz.. Yürüyen bir Türk ise sevmekle kalmaz bazen gururlanırız(malum bazısı iyi sonuçlanmıyor). Ama eğer bu isim Ece Sükan ise, ben gerçekten hem gururlanıyorum hem de mutlu oluyorum. Çünkü, Ece Sükan'a bayılırım! Ülkemizde tarzını, güzelliğini, duruşunu en beğendiğim insanlardandır. Gerçekten onun kadar kendine has stili olan ve o kıyafetleri o kadar iyi taşıyan çok az kişi var bence. Hani Türk olduğunu bilmesek ve bir yerde görsek, "Hangi ülkeden bu kız?" ya da "Moda ikonu olmalı." falan deriz kesinlikle. Kombin seçimleri, modayı kendinde uyarlaması çok iyi. Aynı zamanda Vogue Türkiyede moda editörlüğü yapmakta kendisi.


Övme kısmını geçersek, neden Ece Sükan'ı yazıyorum? Çünkü, çok kısa bir süre önce izlediğimiz Emmy Ödül Töreni'ne gazeteci Cengiz Semercioğlu ile birlikte katıldı ve tekrar büyüledi. Katılan birçok isimden daha şıktı bence ve Cengiz Semercioğlu ile de çok iyi bir ikili olmuşlardı. Bu arada, Cengiz Semercioğlu'nu (Adı yazmak çoook yoruyor! :) ) da çok şık bulduğumu söylemeliyim. Ece Sükan'a dönersek, elbisesi Emilio Pucci idi. Sade gözüken ama bir o kadar da gösterişli bir elbise. Alt kısımlardaki uçuş uçuş kısmı çok sevdim. Renk de Ece Sükan'ın saçlarıyla ve teniyle çok uyumlu olmuş. Başta göğüs kısmındaki dekolte dikkat çekiyor ama bence yeterli düzeyde kullanmış ve taşımayı bilmiş. Ayakkabıları: Casadei. Rengi çok hoş, çok canlı. Altın renkli clutch'ı, gösterişli küpeleri, dozunda makyajı ve abartısız saçlarıyla çok şık ve her zamanki gibi çok asil gözüküyor. Takdir ediyorum kendisini. Ruj da çok yakışmış ayrıca. :)


Ben çok beğendim kısacası. Şık bir çift olmuşlar o gece. Sizlerin de düşüncesini öğrenmek isterim, lütfen yorum atın. Sizler de benim gibi Ece Sükan'ı takip edebilirsiniz. Her gördüğümde ayrı bir zevk alıyorum. En sevdiğim fotoğraf da alttaki olmuş. Çok doğal çıkmışlar ve gülüş insanın içini ısıtıyor. Gülmek herkese yakışıyor zaten, yeter ki içten gelsin. :) Hepinizin haftası güzel geçiyordur umarım, iyi geceler hepinize! :))


Son olarak, Emmy Kırmızı Halı ile ilgimi yazımı okumak isteyenler için;  http://ortaboypopcorn.blogspot.com/2013/09/65primetime-emmy-odulleri-krmz-hal.html
Bu da ödülleri kimler kazandı diye merak edenlere; http://ortaboypopcorn.blogspot.com/2013/09/65-primetime-emmy-odulleri-ardndan.html

0 yorum: