Captain America: The Winter Soldier

18:20 orta boy popcorn 0 Comments

Yine bir Marvel kahramanı, belki de en gerçekçi diyebileceğimiz kahraman karşımızda! Kaptan Amerika! İlk filmin üzerinden o kadar çok zaman geçti ki, açıkçası her şey aklımda dersem yalan söylemiş olurum. Birçok şeyi unuttum. Ancak filmi beğendiğimi ve keyif aldığımı unutmadım. Ne derler zaten, söylenen sözleri veya yapılan davranışları unutsak bile, hissettiklerimizi unutmazmışız. Benimki de böyle bir durum. Sevmiştim filmi. Aslında tipik bir kahramanlık hikayesiydi ama görsellik ve aksiyon ile akılda kalıcıydı. Zaten Marvel filmlerinin ortak ve en temel özeliği, görsel efektleri ve akıcı hikayeleri diyebiliriz. İlk filmden sonra geçiş filmi diyebileceğimiz "The Avengers"da da karşımıza çıktı Captain America. O filmde biraz geri planda kaldığını düşünüyorum ama yine de güzel bir renk katmıştı. Şimdi ise, devam filmi geliyor. Uzun zamandır bir şeyler duymayı bekliyorduk film hakkında ve sonunda fragmanı yayınlandı!

Filmin yönetmenleri; Anthony Russo ve Joe Russo. Senaryoda ilk filmdeki gibi yine Christopher Markus var. Ana oyuncu kadromuz yine aynı. Kaptan Amerika rolünde, Chris Evans'ı izliyoruz. Bence gayet yerinde bir oyunculuk çıkarıyor. Ne eksik ne fazla bana göre. Marvel evreninin değişmez ismi Samuel L.Jackson yine kadroda. Az da olsa gerçekten filmdeki yerini seviyorum Jackson'ın. Bütünleştirici bir görevi varmış gibi. Ayrıca bu filmde; daha önce Iron Man, The Avengers gibi filmlerde de önemli bir rolü olan Black Widow'u göreceğiz yine. Scarlett Johansson bence bu rol ile oldukça sevildi ve çok iyi bir iş çıkarıyor. Konuya çok iyi dahil ettiler ve çok keyif alıyorum onun sahnelerinden, özellikle dövüş sahnelerinden. :) Cobie Smulders, Robert Redford kadrodaki diğer isimlerden ikisi. Revenge'in Emily'si Emily VanCamp'ı da kadroda görünce şaşırdım açıkçası. Hiç beklemiyordum bu filmde rol almasını. Ama sevdiğim bir oyuncu olduğu için, merakla bekliyorum sahnelerini. Umarım çok kısa değildir. Oyuncu kadromuz kalabalıklaşmış kısacası.

İlk filmden daha da iyi bir film bekleniyor haliyle. Geçen zamanı ve beklentileri de düşünürsek; aksiyonu bol, görüntü kalitesinin ve çekimlerin daha da iyi olduğu, heyecanlı ve akıcı bir film bekliyorum. Senaryonun nasıl gelişeceğini merak ediyorum. Fragmanını çok beğendim. Beklediğim gibi daha aksiyonlu ve daha heyecanlı bir film olmuş gibi. Fakat malesef, film için birkaç ay daha bekleyeceğiz. Vizyon tarihi: 4 Nisan. Yani daha baya var sayılır, bize beklemek düşer. 2014 de sinema için efsane bir yıl olmaya aday gibi, özellikle kahraman filmleri bakımından. İkinci filmi izlemeden önce ilk filmi tekrar izlemeyi düşünüyorum. Size de daha fazla zevk almanız ve "Bu neydi?" dememeniz için öneririm. İlk filmle ilgili ne düşündüğünüzü lütfen yazın. 

İki gündür, yazı eksiğimi tamamladım sayılır. :) Yazacak çok şey birikti aslında. İnsanın yazacak bir yeri olunca, aklına çeşit çeşit fikirler geliyor. Bazen çok resmi bir dille yazdığımı fark ediyorum ama ne yapayım, huyum bu. :) Aslında içim çok samimi, siz öyle okuyun. :) Filmin, IMDB sayfasına ulaşmak isteyenler tıklasın. Taptaze fragmanımızı da altta paylaşıyorum. Fragman yorumlarınızı da bekliyorum. Kendinize iyi bakın! :)




0 yorum: