X-MEN: DAYS OF FUTURE PAST

20:25 orta boy popcorn 0 Comments

Çok sevdiğim bir seri daha! Fantastik, bilim kurgu filmlerini zaten severim ama Marvel evrenine sevgim bambaşka. Çoğu filmini, sıkılmadan tekrar tekrar izleyebilirim. X-Men de çocukluğumda Fox Kids'te (o zamanlar o vardı, ah ne günlerdi) büyük keyifle izlediğim bir çizgi filmdi. Storm'a bayılırdım. :) Daha sonra filmlerini de yine aynı keyifle izledim. Özellikle oyuncu seçimleri çok iyi yapılan bir seri bence. Her film efekt ve görsellik olarak bir öncekinden daha iyi oldu, kurgusuyla da yepyeni bir evren sunuldu bizlere. Ama bir sitemim var! Jean karakteri çok ilgimi çekerdi ve Wolverine ile ikisini çok yakıştırırdım. Bu yüzden o gittikten sonra biraz tadı kaçmadı da değil bana göre. :) X-Men'in bildiğimiz hali dışında, gençlik yıllarının anlatıldığı film de gayet başarılı oldu ve yeni film için daha da heyecanlanmamızı sağladı.

Ve sonunda uzuuun bir bekleyişin sonunda, X-Men: Days of Future Past'in fragmanı görücüye çıktı. Ben çok çok çok beğendim! Bu kadar "çok" beğenmemde, seriyi özlememin de etkisi olabilir. :) Özellikle Xavier'ı tekrar görecek olmak beni çok heyecanlandırdı, en sevdiğim karakterlerden biridir. Film adından da belli olduğu üzere; zaman döngüsünün sınırlarını aşarak, geçmiş ve geleceği birleştiriyor. Fazlasıyla hareketli, aksiyonu bol, gelişen teknolojiyle de görsellik ve etkileyiciliğin doruğa ulaştığı bir film bekliyorum. Oyuncu kadrosu ise, heyecanlanmak ve filmi izlemek için tek başına bir sebep! Jennifer Lawrence, Micheal Fassbender ve James McAvoy gibi son dönemin en popüler isimlerinin yanına, Hugh Jackman, Ian McKellen, Halle Berry ve Patrick Stewart gibi bilindik X-Men yüzleri de eklenince gerçekten merakımız ikiye katlanıyor. Xavier ve Magneto'yu hem genç hem yaşlı halleriyle aynı filmde görmek çok ilginç bir deneyim olacaktır. Kısacası, sabırsızlıkla bekliyoruz efendim filmi. Sinemada izlenmesi gereken filmlerin en en başında gelenlerden biri! Amerika'da 23 Mayıs 2014'te vizyona girecekmiş. Bizde ne zaman gireceği henüz belirsiz ancak bizde de ona yakın tarihlerde gireceğini düşünüyorum. Yönetmen, yine Bryan Singer.

Daha da uzatmadan, sizleri X-Men'in son bombasıyla başbaşa bırakıyorum. :) Altta yorumlarınızı da merakla bekliyorum! İyi seyirler, sabırsız bekleyişler! :) Bu arada, filmin IMDB sayfasına ulaşmak isteyenler, tıklasın.
Şu fragmanın resmi bile merakımı katlamaya yetiyor! :)


0 yorum: