2013 Halloween Modası

16:56 orta boy popcorn 0 Comments

En önce, hepimizin Cumhuriyet Bayramı kutlu olsun! Nice 90 yıllara! Bazen güzel ülkemizin ve Cumhuriyet'in değerini bilmiyoruz bence ama şu an bu şekilde yaşıyorsak, bunu borçlu olduğumuz insanlar unutulmamalı. Atamızın izindeyiz her zaman ve özellikle biz gençler olarak, kurduğu Cumhuriyet'in daimi koruyucularıyız, tüm engellere inat. Fırsatı olan bugün eline bir bayrak alıp sokaklardaki şölene katılmalı! Çok gururlu ve güzel bir gün! :)

Eveeet. Bu güzel ve özel günün kutlamasını yaptıktan sonra yazımızın esas konusuna geri dönelim. Bizim için fazla önemi olmayan ama Hristiyan aleminde büyük heyecan ile beklenen, son yıllarda tüm dünyanın kutlamaya başladığı bir Cadılar Bayramı daha son buldu. Birkaç gün önce paylaştığım yazıda, "Halloween nedir? Amacı nedir? Nasıl yayılmıştır?" gibi soruların cevaplarını sizlerle paylaşmıştım. Ben de araştırma sırasında yeni ve çok ilginç bilgiler öğrenmiştim. O yazıyı okumak için tıklayın. Şimdi de, ünlü isimlerin Halloween için seçtikleri kostümlere bir göz atalım. Sizler için araştırıp, bulabildiğim kadar kişinin kostümünü bulmaya çalıştım. İşte karşınızda 2013 Halloween seçmeleri:


İlk resimde gördüğümüz kişi, High School Musical'in yıldızı Vanessa Hudgens. Melek olmuş. :) Gerçekten çok hoş olmuş beyazlar içinde. Saçları ise uzun kesinlikle çok daha iyi! Bu kızın sesi de mükemmeldir ve albümü bile var ama nedense uzun süredir müzikten uzak. Filmlerde de daha doğru tercihler yapmalı bence. İkinci resimde, Glee'nin yıldızı Navy Rivera var. Özellikle saçları muh-te-şem gözüküyor! Kırmızı da çok yakışmış. Şapkasıyla da bütünlük içinde ve çok iyi gözüküyor. Üçüncü resimde ise; her daim güzel ve şık güzel, bu seçimiyle de muhteşem gözüken ve benim de çok sevdiğim bir Victoria's Secret meleğimiz Alessandra Ambrosio'yu görüyoruz. Tam anlamıyla pembeye bürünmüş. Hafif bir punk tarzı da var. Kostümü çok güzel, tacını da takmış ve kraliçeliğini ilan etmiş. :) Ve son resimdeki ise, çılgın kızımız Paris Hilton. Yine kendine has köstümü ve kalp gözlükleriyle farklılığını ortaya koymuş. Bacaklarını sergilemeyi seçmiş. :) Saçlarına yaptığı iki topuzla da, gecenin en neşeli ismi olmuş gibi. Fena da olmamış bence.


Resimdeki ilk kişi, radyo programcısı ve American Idol'ün sunucusu Ryan Seacrest. Tarz olmuş kısaca. :) İkinci resimdeki çiftimiz ise, Revenge'den tanıyabileceğiniz Ashley Madekwe ve partneri. Karl Lagerfeld ve meleği olmuşlar ve çok da güzel olmuşlar. Özellikle Ashley bembeyaz kostümü ve iki topuz saçlarıyla çok farklı ve hoş gözüküyor bence. Üçüncü resmimizde ünlü İngiliz şarkıcı Leona Lewis var. Leona'nın muhteşem bir sesi var ve şarkılarını da zevkle dinliyorum, çok sevdiğim bir isim. Burada ise deyim yerindeyse "öcü" olmuş. :) İlginç makyajı ve saçına taktığı aksesuarı ile, Cadılar Bayramı'na en iyi yansıtan kişilerden biri. Simsiyah göz makyajı da yemyeşil gözlerini iyice ortaya çıkarmış. Ve son resmimizdeki kişi de, Once Upon A Time dizisinin Emma'sı, Jennifer Morrison. Jennifer'ı OUAT ile tanıdım ve çok sempatik biri. :) Tam kostümünü ne yazık ki bulamadım ama sanırım kolej kızlarına benzemeye çalışmış. Dümdüz yaptığı ve taç taktığı saçları ve gömleğiyle, okuldan fırlamış bir öğrenci gibi.


Son kolajımıza geldik. Bunları yapmak da uğraştırıcıydı ama değdi sanırım. :) İlk resimde, yakın zamanda anne olan Fergie ve eşi Josh Duhamel'i görüyoruz. Tam bir çılgın çift olmuşlar! Fergie siyahlara bürünmüş, o saçıyla da cadılara iyice benzemiş. Ama asıl farklı olan Josh Duhamel bence. Cidden o saç ve kafasına ne yaptığını anlayamadığım beyaz şey ile korkutucu gözüküyor. ( Tabi kendi halini bilmesek korkardık :) ) İkinci resimdeki isim, Adam Lambert. O da siyaha boyanmış baştan aşağı ve oldukça asi gözüküyor. Asi bir rockstar olmak istemiş sanırım. :) Ama fazla bir farklı gelmedi bana. Yanda prenses elbisesi ile gördüğümüz Kate Upton da, kedi kız olmuş ve çok tatlı olmuş bence. :) Kostümü gerçekten hoş ama özellikle yüz makyajını çok beğendim. Başarılı bir seçim yani! Son iki resim ne yazık ki kolaj yaparken biraz küçük kaldı ama diğer türlü denediğimde hepten bozuluyordu resim. O nedenle böyle bıraktım. Sağ alt köşedeki ilk küçük resimde, Isla Fisher ve Sacha Baron Cohen var. Belki de Halloween'ın en farklı ve ilginç kostüm seçimlerini yapmışlar. Fisher renkli saçları ve kedi yüzüyle, kıyafetinin farklılığını tamamlamış ama Cohen daha da ilginç olmuş. Maskesi dışında sanki bir kadın onu taşıyormuş gibi geliyor ilk bakışta. Çok farklı bir kostüm. Gecenin en farklı çifti seçiyorum kendilerini! Ve sağ alt köşedeki ikinci küçük resmimizde de Larry David ve partnerini görüyoruz. Onlar da oldukça ilginç bir şekilde gelmişler. Bir kıyafetten iki kafa çıkarmayı nasıl yapmışlar çözemiyor insan. Gerçekten tebrik ediyorum bu seçimi. Atkıları da sanki yılan boyunlarını sarmış gibi duruyor. :) En farklı çiftlerden biri olmuşlar kesinlikle!



Burada gördüğümüz üç resimde de oldukça ilginç kostümler var. İlk resimdeki, Cindy Crawford ve partneri. Guns'n Roses ekibi olmuşlar. Özellikle Cindy çok iyi olmuş! İlk bakışta asla tanımıyorsun! İkinci resimdeki hamburger kostümlü kişi de, Alexa Chung. Bence biraz tuhaf gözüküyor ama ilginç bir kostüm tercihi.. Son resmimizde de son filmi "Gravity" ile deyim yerindeyse ortalığı yıkan Sandra Bullock var. Onu da hiç mi hiç tanıyamıyorsunuz, çok iyi bir kostüm seçimi olmuş bu açıdan. Kostümü, makyajı baya iyi. Oğluyla da çok uyumlu bir ikili olmuşlar. Sempatik kadın sonuçta, kostüm bile kapatamamış. :)

Ve kedi kızımız Hilary Duff! Ben çok severim Hilary Duff'ı. Hem oyuncu hem şarkıcı olarak. :) Uzuuuun zamandır yok ortalıkta ama çok bir anne olduğunu görüyoruz resimlerden. Zaten çok tatlı birisi, bu kedi kostümü ile tatlılıktan ölecek! Makyajı ve kafasındaki kulaklarıyla çok sevimli gözüküyor. Gecenin en tatlı kişisi seçiyorum Duff'ı. Ve en kısa sürede müziğe ve sinemaya geri dönmesi dileklerimle.















Normal haliyle tatlılıkta Hilary Duff'ı sollayabilecek Lucy Hale karşımızda. Tabi bu haliyle değil. :) Pretty Little Liars dizisinin yıldızının kostümünün tam olduğu bir resim bulamadım ama makyajıyla gerçekten korkutucu olmuş. Fotoğraf daha aydınlık çıkınca, ekstra ürkütücülük katmış. Normal halini bilmesek korkacağız. :) Ama makyajı oldukça başarılı!









Diğer bir Pretty Little Liars yıldızı Ashley Benson ile yazımıza son veriyoruz. Bence Halloween'ın en değişmemiş ismi olmuş. Normal halinden farklı olarak sadece, piercingleri ve pembeye boyadığı saçları var. En asi isim olmuş olabilir ama. :) Normalde çok güzel bulduğum ve stilini de beğendiğim bir isim, zımbalı ceketiyle yine tarzını yansıtmış. Bence böyle bir gece için farklı bir şeyler seçse daha iyi olurmuş ama yine de seviyoruz kendisini. :)

Böylece 2013 Halloween stilini sizlere aktarmış oldum. :) Umarım ilginizi çeken ve keyifle okuyacağınız bir yazı olmuştur. Yine boşlukları tam ayarlayamadım, bu moda yazılarının en büyük sorunu bu olacak sanırım. :( Umarım bir çözüm bulabilirim, artık idare ederseniz çok sevinirim. :) Ben gecenin en güzel ismi olarak Alessandra Ambrosio'yu seçiyorum. En farklı kostüm olarak, Isla Fisher ve partnerini; en tatlı isim olarak da Hilary Duff'ı seçiyorum. Ashley Madekwe ve partneri ise en "moda" isimler olmuşlar. En normali ise, Ashley Benson. Sizlerin de yorumlarını merakla bekliyorum, lütfen yazın. Hepinize keyifli günler! :) Nice sevinçle kutlayacağımız Cumhuriyet Bayramlarına!

0 yorum: