Pazar Dinlemesi

15:47 orta boy popcorn 0 Comments

Merhaba! Herkesin Pazar günü çok keyifli ve güzel geçiyordur umarım. :) Bir haftalık Bayram tatilinin sevinciyle ekstra mutlu bir gün geçiriyoruz bence. :) İnsan keşke hep böyle uzun olsa tatiller diyor. Umarım herkes Bayram tatilini en güzel şekilde, hem dinlenip hem eğlenerek geçirir. Sonra uzun bir süre tatil yok gibi gözüküyor malesef. :(

Ben de bu güzel Pazar gününde keyfinizi arttıracağını düşündüğüm bir şarkıyı paylaşmak istiyorum. "Bir şarkı insanın modunu nasıl arttırabilir" in örneği bence. Sık sık dinlediğim, büyük keyif aldığım ve evde bağıra çağıra eşlik ettiğim bir şarkı. :) Zaten Ellie Goulding'i çok seviyorum, takip ediyorum. Alternatif diyebileceğimiz tarzda müzik yapıyor ve kendine has bir sesi var. Bazı şarkıları insanı dalıp götürürken, bazıları da eğlencenizi iki katına çıkarıyor. Dinlemeyenlere kesinlikle tavsiye edebileceğim bir isim. Özellikle son albümü "Halcyon" çok çok iyi. Deluxe'unu da çıkardı yakın zamanda ve çok çeşitli tarzda şarkılar var albümde. Kısa bir zaman önce İstanbul'da Rock'n Coke'ta sahne aldı ve izleme şansı elde edenler gerçekten çok şanslı. Çok kıskandım. :(

Bu şarkının sözlerine de dikkat etmenizi öneririm. Gerçekten insanı motive eden ve düşündüren sözleri var. Hayatta hepimizin başına iyi-kötü birçok şey geliyor. Her şeye hazırlıklı olmak lazım. Mutluyken ne hep öyle kalacakmışız gibi davranalım ne de üzgünken dibe vuralım. Unutmayın, ANYTHİNG COULD HAPPEN! :) Benim de odamın kapısında asılı bir söz bu. İnanıyorum kesinlikle. İşte şarkımız:


0 yorum: