Haftanın Şarkısı

23:38 orta boy popcorn 0 Comments

Bildiğiniz gibi, blog açıldığından beri her hafta "Haftanın Şarkısı" olarak seçtiğim bir şarkıyı sizlerle paylaşıyorum. Normalde bunu blogun sağ alt köşesinde, link ve yorum şeklinde yapıyordum. Ancak, geçen gün şarkıyı değiştirmek isterken blogspot bir sorun yarattı. Yüzlerce kez kaydet dememe rağmen kaydetmedi. Silip, tekrar metin oluşturayım dediğimde onu da kaydetmedi. Bir sorun var sanırım ama bu sorun her neyse sinir katsayımı zirveye çıkardı, teşekkür ediyorum! :) 

Ben de başka ne yapabilirim diye düşünürken, "Neden Twitter gibi bir şey yapmıyorum?" dedim ve blogun en üst köşesine Twitter'ın alt kısmında "Haftanın Şarkısı"nı yerleştirdim. Hem sorunum çözüm buldu hem de böyle daha çarpıcı oldu. Üst kısımda olunca, daha çok göze çarpar diye umuyorum. Ben bu şarkıları gerçekten keyifle dinliyorum ve baya bir düşünerek seçiyorum, bilginize! Eski, yeni en sevdiğim şarkılara yer vermeye çalışıyorum. Bazen birkaç günlük gecikme olabiliyor, o da unutkanlığımdan. 

Sizlerin de bu şarkılar hakkında yorumlarınızı bekliyorum. Umarım dinlemediğiniz şarkıları keşfediyor veya siz de benim gibi en sevdiğiniz şarkıyı tekrar dinleme şansı yakalıyorsunuzdur. "Eee, şimdi bunun için mi yeni bir yazı yazdın?" derseniz; haklısınız! Benimki biraz laf olsun, torba (torba burada blog oluyor) dolsun. :) Ama böyle bir sorun çıkınca, yaptığım değişikliği bildirmek istedim.  Bu haftaki şarkıyı da keyifle seçtim, bu aralar baya takıldım diyebilirim. İlk dinleyişte(ki bu bende pek olmaz) kendine çekiyor şarkı.

Bu aralar kişisel bazı sebepler ve biraz da üşengeçlik nedeniyle sık yazamıyorum. Bazen kafam duruyor ve yazacak şey bulamıyorum. Bekleyenlerden özür dilerim şimdiden. Çok güzel, az yorucu bir hafta dilerim! :)

0 yorum: