SONUNDA THOR'A KAVUŞUYORUZ! :)

23:17 orta boy popcorn 0 Comments

Evet! Bu yazıyı büyük bir mutlulukla yazıyorum. Marvel dünyasının en sevdiğim kahramanlarından biri olan Thor'un ikinci filmi "Thor: The Dark World" sonunda vizyona giriyor! 1 Kasım'da vizyonda. İlk filmi çok beğenen ben, bu filmi daha büyük bir merakla bekliyorum. Çünkü, hem beklentim büyük hem de fragmanlarından ilk filmin üstüne çıkacakmış gibi bir izlenim aldım. İlk filmin üstünden bir sene gibi bir zaman geçtiği için, ben ilk filmi tekrar izleyip öyle gidin ikinci filme derim ama hatırlamayanlar için kısaca hatırlatacak olursam; ilk filmimizde Thor'un bencilliğini yenmesini, kendini keşfetmesini ve aynı zamanda ülkesini ve dünyayı korumak için çabalamasını izlemiştik. Aynı zamanda tabi ki aşkı da bulmuştu. Filmin sonunda, Thor ülkesi Asgard'a dönmüş ve Loki'yi de sürgüne yollamıştı. Tabi bu filmi izlerken, "The Avengers"ı da göz önünde bulundurmadan olmaz. İlk filmden sonra çıkmıştı, Loki'nin sürgünden dünyaya geldiğini ve Thor'un kahramanlarımıza katılışını görmüştük. Yani ikinci filmden önce bir geçiş filmi oldu "The Avengers". Yani onu izlemeyen sadece Thor'un ilk filmini izleyerek ikincisine gelirse, biraz kafası karışabilir.

1 Kasım'a çok az bir süre kalsa da, artık iyice sabırsızım. Görsellik ve aksiyon açısından, ilkinden daha iyi bir film bekliyorum. Ki çıkan teaser'lardan da bunu anlıyorum. Başrolümüz Chris Hemsworth son ve büyük beğeni toplayan filmi (ki ben de izlemek istiyorum en kısa sürede) "Rush"tan sonra, tekrar Thor olarak karşımızda. Oyunculuğunu ne kadar ilerlettiğini merak ediyorum. Natalie Portman'ı ise çok severim ve çok özledim gerçekten. Hamilelikti vs.. derken, şöyle iyi bir projede göremedik kendisini ne zamandır. Rolü fazla olmasa da, onu beyazperde de görmek güzel olacak. 2014'te de bol bol yeni projesi var zaten, merakla bekliyoruz. Anthony Hopkins de yine o güçlü oyunculuğunu ve karizmasını konuşturacaktır sahnelerinde. Ve ve ve, filmin birçok kişi için yıldızı Loki! Tom Hiddleston, bu rol ile gerçekten farklı bir hayran kitlesine ulaştı ve bence oyunculuğunu da başka bir boyuta taşıdı bu karakterle. Thor sevgimiz ayrı ama Loki de, filmin en önemli karakterlerinden biri. Ki bu sefer Thor ile birlikte hareket etmek zorundalar ve eminim bu sahneleri izlemek çok keyifli olacaktır. :) Hı, bir de bu filmde Jane Asgard'a geliyor.. Nasıl oluyorsa.. Bu da ayrı bir heyecan konusu. :)

Yönetmen: Alan Taylor. Kendisinin Game of Thrones'ta da yönetmenlik yaptığını belirteyim. Christopher Yost ve Christopher Markus senaristlerimiz. Filmin görüntü kalitesi, aksiyonun fazlalığı beni sinemada izlemek için daha da heyecanlandırıyor. Sinemada izlenmesi gereken filmler bence böyle filmler. O aksiyonu ve görselliği, dev ekranda görmek bambaşka! Bu arada, filmin en güzel özelliklerinden biri de 3D olması. Umarım beklediğimiz bir 3D kullanımı olur ve keyfimiz katlanır. Fragmanları aşağıdan izleyebilirsiniz.


Kısacası; eğer kahramanlık hikayelerini seviyorsanız, kaçırmayın. Sevmiyorsanız bile, aksiyonun bol olduğu ve görselliğin çok iyi olduğu bir filmi sinemada izlemek için bile izlenir diyorum. İzledikten sonra hepinizin yorumlarını bekliyorum. Güzel bir yazıyı da noktaladık böylece. Umarım haftanız güzel geçmiştik, artık sonuna geldik. Ve son sözüm de: "SİNEMA AŞKTIR." :)

0 yorum: